poniedziałek, 28 marca 2011

Nowy silnik

W międzyczasie zakupliśmy także silnik po remoncie który wyląduje w aucie zamiast obecnego. Silnik to identyczny z oryginalnym 1,8l R4 z pięcioma panewkami.

Zgodnie z tym co deklaruje sprzedawca w silniku został zrobiony szlif cylindrów na +30, szlif wału korbowego na -20, wymieniony wałek rozrządu, pompa oleju, koła rozrządu, wymienione el. rozrządu, skonwertowana głowica na paliwo bezołowiowe. Dodatkowo odmalowany i wymienione wszelkie el. typu uszczelki etc.





1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Kupiliście silnik w anglii?Miałem nieprzyjemną przygodę,klient też kupił silnik,miał mieć specyfikację do sportu-Mini a po dostawie-dobrze że był przy tym i sprawdzeniu części załamka,myśleli że polak odpali bez rozbierania-złom i dużo funtów wyrzucone w błoto